Längesen nu..

Det var ett bra tag sen jag skrev här, som vanligt! Inläggen duggar inte lika tätt längre... 
Jag har helt enkelt haft fullt upp med annat. Nytt jobb, renovering och min lilla snutte, även kallad Baymax, tar ganska mycket tid! Nu är han drygt sju månader gammal. Tiden går så fort! Han kastrerades för ca två veckor sedan och läkningen där gick jättebra och det blödde ingenting alls från stygnen.. MEN.. Nu efter kastreringen känns det som att vi är på ruta ett igen med kisseriet. Han var rumsren innan, men nu kan man säga att han inte är det till 100%.. Det kommer lite när som helst under dagen, och ibland kan det bara ha gått en timme sedan vi kom in från en promenad.. Så jag börjar ju undra lite.. Har det blivit fel vid kastreringen och de har råkat knipsa i något som de inte borde gjort? Ja, ni som känner mig vet att jag kan vara lite nojig ibland men det är ju ändå min snutte det handlar om, så med all rätt får jag vara nojig. Veterinären sa att det kunde komma till att han kunde läcka lite de första dagarna efter kastreringen.. men nu då? Liksom två veckor? Om det inte gett sig nästa vecka så tänker jag ringa och fråga! Om det inte är någon sorts trots han har kommit på? Jaja, vi får se! Nu har ni fått en liten uppdatering, visserligen om Baymax och inte om mig, men det hinner vi med i ett annat inlägg! ;) Nu är det dags för mig att sova!
 
Hade gott! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0