Där fick jag!

Så nöjd som jag har varit, nästan skrytit lite om det.. men nu kan jag inte längre göra det.. Baymax har nu visat riktigt intresse för kattlådan.. Han var så duktig (läs totalt ointresserad) utav den i början, men nu, tre gånger har han varit i den.. Jag hoppas att han snart kommer förstå att han inte ska vara där i! Men det tillhör väl, det ska testas och testas om igen.. 
På fredag är han 12 veckor och då ska vi även ta 12-veckorsvaccinet. Lille snutten.. Jag undrar över hur han reagerar på veterinären, miljön osv.. Jag tycker nog att han är ganska så reserverad av sig. Han går inte fram till vem som helst (rätt skönt faktiskt), men det kan ju ändras som med vad som helst! :)
Nu ligger han i fåtöljen och myser nöjt! Jag ska kolla ett avsnitt av Greys! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0